Splošni pogoji poslovanja

Pozdravljeni v spletni trgovini kmetije Pustotnik (trgovina.kmetijapustotnik.si, v nadaljevanju »trgovina«), za katero skrbi in z njo upravlja podjetje Kmetija Pustotnik d.o.o. (v nadaljevanju »ponudnik«), Poljanska cesta 19, 4224 Gorenja vas (ID za DDV: SI84061634).

Spletna stran je postavljena z namenom predstavitve ponudnika (njegovih storitev in izdelkov) širši javnosti. Del spletnega mesta predstavlja spletna trgovina, ki kupcu (v nadaljevanju »uporabnik«) omogoča nakup izdelkov.

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanje na trgu (ZEPT), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom. S pregledovanjem ali uporabljanjem tega spletnega mesta potrjujete, da ste prebrali naše splošne pogoje, da jih razumete ter se z njimi strinjate in jih v celoti sprejemate.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa oz. oddaje spletnega naročila. Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

 

Avtorske pravice

Vsebine tega spletnega mesta (fotografije, besedila in drugi materiali) so varovane kot avtorska dela. Imetnik avtorskih in morebitnih drugih pravic vsebine je ponudnik, razen če ni izrecno zapisano drugače. Brez pisnega dovoljenja ponudnika ni dovoljeno nikakršno reproduciranje, distribuiranje, prenašanje, predvajanje, prikazovanje ali drugačna javna priobčitev avtorskih del na tej spletni strani.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku, še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti izdelkov
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Ponudba artiklov

Ponudba izdelkov se zaradi narave poslovanja večkrat ažurira in spreminja. Vse artikle v segmentu »Sveži mlečni izdelki« in »Siri« izdeluje ponudnik, ki deluje v skladu z vsemi zakonodajnimi predpisi, ob upoštevanju haccp načel in moralne obvezanosti, da zagotavlja obljubljeno kvaliteto. Vsi izdelki so narejeni iz 100% slovenskega mleka.

Ostali prehrambni artikli so bodisi delo drugih kmetij (z dopolnilnimi dejavnostmi), podjetji oz. ponudnikov, ki se ukvarjajo z pridelavo in predelavo živil. Vsi prehrambni izdelki, ki so v ponudbi spletne trgovine so izdelani v Sloveniji.

 

Masa artiklov

Vsi izdelki, ki so predpakirani (bodisi si v lončke, plastenke, vrečke, kozarčke, ipd.) so pripravljeni v predpisani količini oz. imajo zanemarljiva odstopanja. Pri artiklih, kjer natančno doziranje mase ni možno (rezani kosi sira in hlebčki, mesnine, ipd.) si pridržujemo pravice, da pri količini izdelka prihaja do odstopanj +/- 10%. Cena je vedno enaka, v splošne, pa skrbimo, da pakirani izdelki vsebujejo kvečjemu večjo količino.

Trudimo se, da je masa pakiranih izdelkov čim bolj točna, obenem pa vas prosimo za razumevanje, saj gre za domačo predelavo, katere »čar« je prav v tem, da jo delamo ljudje in ne stroji.

 

Fotografije in opisi izdelkov

Ponudnik ne sprejema odgovornosti za morebitne razlike v izgledu izdelkov na fotografijah in izdelkov v realnem stanju. Gre za simbolične fotografije, prihaja lahko do sprememb v izgledu embalaže, etikete, načina pakiranja ipd. Tovrstna odstopanja ne morejo biti razlog za reklamacijo.

Trudimo se, da so vsi opisi podani pravilno, natančno in korektno, kljub temu pa se lahko zgodi, da prihaja do vsebinskih napak. Če uporabnik opazi kakšno neskladje oz. opis ni podan jasno, nas prosim kontaktirajte, da obrazložimo oz. napako popravimo.

 

Cene

Vse cene, ki veljajo za spletno trgovino, vsebujejo DDV. Na ostalih prodajnih mestih so cene lahko drugačne od cen v spletni trgovini. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudnik si pridržuje pravico, da cene spremeni. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine, ne glede na vrsto plačila. Cene ne vsebujejo stroška dostave.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za uporabnika.

 

Način plačila in stroški dostave

Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ali kartico ob prevzemu
  • z direktnim nakazilom na TRR podjetja (po ponudbi oz. predračunu)
  • s kreditno kartico preko sistema BanKart

Uporabnik je ob kupnin dolžan poravnati tudi stroške dostave v višini 4,40€, razen v primeru, ko bruto vrednost naročila preseže 35€. Za naročila nad 35€ je strošek dostave brezplačen. Če uporabnik izbere možnost osebnega prevzema, se strošek dostave ne obračuna (ne glede na vrednost naročila).

 

Dostava

Zaradi zagotavljanja kakovosti dostavljamo izključno z lastno dostavo. Seznam poštnih številk kamor dostavljamo, razpored dostave in ostale informacije lahko poiščete tukaj.

Možen je tudi osebni prevzem v naših prodajnih enotah. Seznam prevzemnih mest, termine prevzema in ostale informacije lahko poiščete tukaj.

Dan pred dostavo prejmete SMS obvestilo z informacijami o času dostave (v časovnem oknu 2,5h), pred prihodom pa vas šofer še pokliče.

Ker večino izdelkov zahteva hladno verigo, je potrebno naročilno prevzeti osebno. V primeru, da ste odsotni in šofer po vašem navodilu naročeno odloži na dogovorjenem kraju, od tistega trenutka dalje zanj ne odgovarjamo in ne sprejemamo reklamacij. V primeru, da naročilo zaradi nedosegljivosti prejemnika ali nepopolnih podatkov o naslovu ne uspemo dostaviti, se ta vrne nazaj na sedež podjetja. Ponovna dostava ali sprememba naslova za dostavo se zaračuna dodatno.

 

Postopek nakupa

Uporabnik izbere vrsto ter količino izdelka. Pred oddajo naročila pregleda nakupno košarico in izvede morebitne popravke ali nadaljuje z nakupom in potrdi naročilo z pritiskom gumba »Na blagajno«.

Sledil bo obrazec v katerem uporabnik vnese vse potrebne podatke za račun. Če je naslov dostave drugačen, obkljuka opcijo »Dostava na drugi naslov, ki mu omogoči vnos ločenih podatkov za dostavo.. V tej fazi bo na razpolago tudi okno za vpis kode kupona. Po izbiri načina plačila, se nakup potrdi s pritiskom na gumb »Kupite sedaj«

Po končanem nakupu se uporabniku preko elektronske pošte pošlje obvestilo o izvedenem nakupu. V primeru, da je uporabnik izbral plačilo po predračunu, se mu predračun avtomatsko pošlje na njegov e-poštni naslov.

Predračun mora biti poravnan najkasneje dan pred dostavo, v nasprotnem primeru, se ta ne izvrši.

Po potrditvi nakupa pa lahko kupec popravke naročila uredi z obvestilom po elektronski pošti ali telefonu, vendar najkasneje do 14. ure dan pred predvideno dostavo.

 

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga

Kupec ima pravico, da v 14 dneh od prejema blaga ponudniku na e-naslov : info@kmetijapustotnik.si sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati ponudniku v 14 dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila izdelkov.

Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeno, razen če je blago poškodovano, ne da bi bil za to kriv kupec.

Kupcu bomo opravljena plačila vrnili takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če je izrecno zahtevana uporaba drugačnega plačilnega sredstva in če kupec zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

V skladu s 3. točko 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov kupec nima pravice do odstopa od pogodbe (nakupa), če gre za izdelek, ki je hitro pokvarljiv ali mu hitro preteče rok uporabe.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@kmetijapustotnik.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Prizadevamo si, da je vaša izkušnja z nakupovanjem v spletni trgovini dobra. Moralna obvezanost nam narekuje, da zagotavljamo obljubljeno kvaliteto, za kar se trudimo po najboljših močeh. V primeru nezadovoljstva, bomo cenili vaš poziv in se potrudili, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču uporabnika.

 

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

 

Izključitev odgovornosti

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

Komunikacija

Kmetija Pustotnik d.o.o. bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

 

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z ZVOP-2 in GDPR. Navedene osebne podatke se uporabi izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in za potrebno komunikacijo s kupcem. Uporabnikovi podatki se bodo skrbno hranili in se v nobenem primeru ne bodo predali nepooblaščenim osebam. Več o zbiranju osebnih podatkov uporabnikov, njihovi obdelavi in varovanju lahko preberete v Pravilniku zasebnosti.